На які товари надається гарантія?
На всі товари, придбані в магазині xli, надається гарантія, яка дає право на безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну за умови дотримання правил експлуатації.
Термін гарантії вашого товару вказано у гарантійному талоні або в інших документах, що додаються до товару.
У разі відсутності гарантійного талону для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування достатньо надати будь-яку інформацію, яка дозволить ідентифікувати ваше замовлення (номер замовлення / номер телефону / ПІБ замовника / серійний номер товару, тощо).
Підготовка товару до гарантійного обслуговування
Для товарів, які містять програми або електронні дані, будь ласка, виконайте наступне:
-
Збережіть усі важливі дані з пам’яті пристрою на інший носій (контакти, фото, відео тощо);
-
Вимкніть встановлені паролі, графічні ключі тощо або виконайте повне скидання налаштувань;
-
Видаліть усі USB-пристрої, карти пам’яті, SIM-карти тощо, якщо вони не є частиною комплекту пристрою.
Передача придбаного товару на гарантійне обслуговування
Якщо товар, за умови дотримання правил експлуатації, вийшов з ладу протягом гарантійного строку, ви можете відправити товар, придбаний в інтернет-магазині xli, на гарантійне сервісне обслуговування.
Для цього зв’яжіться з нашим магазином і дотримуйтесь подальших інструкцій, які вам нададуть.
ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ
У який термін можна повернути товар?
Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів з моменту покупки відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Який товар підлягає поверненню?
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», поверненню підлягає товар, який не має пошкоджень і слідів використання, у повній комплектації, збережено його товарний вигляд, заводські пломби, а також усі споживчі властивості.
Також товар не повинен входити до переліку товарів, які не підлягають поверненню згідно із законодавством.